Noul Jeep Wrangler

| 10 octombrie 2018 | 1 Comment
  • Campion incontestabil în off-road, noul Jeep Wrangler este cel mai capabil Wrangler din toate timpurile și livrează cel mai înalt grad de confort și manevrabilitate pentru condusul cotidian.
  • Noul Jeep Wrangler oferă două sisteme active de tracțiune integrală permanentă – Command-Trac și Rock-Track, cea mai nouă generație de axe solide Dana față-spate, diferențiale Tru-Lok față-spate blocabile electric, diferențial spate Trac-Lok cu alunecare limitată și bară stabilizatoare față cu deconectare electronică.
  • Un design modern care păstrează toată caracteristicile autentice ale lengendarului Wrangler și variante noi de plafon pentru mai multă libertate.
  • În Europa, gama de motoare cuprinde două unități complet noi – 2,2 litri MultiJet II turbodiesel și 2 litri turbo benzină. Acestea sunt completate de propulsorul V6 Pentastar de 3,6 litri, disponibil doar în piețele din afara Europei, inclusiv în Orientul Mijlociu. Toate motoarele disponibile pe noul Jeep Wrangler sunt conectate la o nouă transmisie automată cu opt rapoarte și dispun de tehnologie Stop-Start (ESS).
  • Dotările tehnologice de ultimă generație includ faruri și stopuri LED, noul sistem de infotainment Uconnect compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto dispobibil cu ecrane tactile de 5, 7 sau 8,4 inch cu funcție pinch-and-zoom.
  • O gamă largă de funcții și sisteme de siguranță, inclusiv Blind-Spot Monitoring cu Rear-Cross Path Detection, cameră pentru mersul înapoi ParkView cu marcaje dinamice, sistem electronic de control al stabilității (ESC) cu funcția Electronic Roll Mitigation și patru airbag-uri standard.
  • Disponibil în showroom-urile Jeep din Europa începând cu luna septembrie în echipările Sport, Sahara și Rubicon, în varianta cu două sau patru uși. Modelele Sahara pot fi echipate cu pachetul Overland.
  • Peste 180 de accesorii Mopar sporesc posibilitățile de personalizare disponibile pentru noul Jeep Wrangler și completează stilul de viață individual al fiecărui posesor.

Un campion incontestabil în off-road și un vehicul unic pentru aventurile urbane cotidiene, noua generație a legendarului Jeep Wrangler oferă un grad excelent de confort și o dinamică superioară pe șosea. Noul Jeep Wrangler este un vehicul unic, gata să scrie un nou capitol în istoria legendarului brand Jeep, a cărui poveste a începe în 1941.

Cu acest obiectiv clar în minte, legendarul Jeep Wrangler se prezintă într-o formă nouă care îi respectă în continuare propriile valori, cu abilități extraordinare în off-road, design autentic Jeep și tehnologii avansate.
Lansarea Noului Jeep Wrangler in Romania

Rezultatul este cel mai capabil Jeep Wrangler din toate timpurile, un mix de soluții tehnice superioare, care, în funcție de nivelul de echipare, includ două sisteme active avansate de tracțiune integrală permanentă – Command-Trac și Rock-Trac, diferențiale față-spate Tru-Lok blocabile electric, un diferențial spate Trac-Lok cu alunecare limitată și bară stabilizatoare față cu deconectare electronică.

Pe cel mai accidentat teren sau pe străzile orașului, noul Jeep Wrangler se simte ca acasă în orice condiții oferind în același timp un design modern, care rămâne fidel originalului, combinat cu mai multă libertate în aer liber și tehnologii avansate în ceea ce privește siguranța și conectivitatea.

A patra generație Jeep Wrangler este disponibilă în trei nivele de echipare – Sport, Sahara și Rubicon – toate disponibile în versiunea cu două sau patru uși. Pachetul Overland – disponibil doar pentru modelul Sahara – oferă un aspect mai premium.

În Europa, vânzările noului Jeep Wrangler demarează în lunile septembrie și octombrie. În anumite țări din afara Europei (Rusia și Orientul Mijlociu), primele unități Jeep Wrangler au ajuns începând cu luna iulie.

Legendara abilitate 4×4 Jeep Go Anywhere, acum îmbunătățită

Creat pentru a domina cele mai solicitante trasee off-road, Jeep Wrangler este rezultatul a peste 75 de ani de experiență și inovare în dezvoltarea sistemelor 4×4. Jeep Wrangler este disponibil cu două astfel de sisteme – Command-Trac – prezent pe modelele Sport și Sahara și Rock-Trac – oferit standard pe versiunea Rubicon, cel mai capabil și robust model destinat condusului în off-road. Ambele sisteme dispun de noua cutie de transfer full-time Selec-Trac cu două rapoarte pentru o monitorizare și o gestionare permanentă a cuplului trimis către roțile din față și spate.

Mai exact, sistemul de tracțiune integrală Command-Trac dispune de o cutie de transfer cu două trepte și raport de demultiplicare de 2,72:1, punți solide Dana față-spate cu raport 3,45 pentru versiunile cu motor pe benzină și 3,73 pentru versiunile diesel.

Sistemul funcționează în patru moduri de operare (plus neutru):

  • 2H (o singură punte motoare High, fără amplificare cuplului la reductor)
  • 4H Auto (tracțiune integrală permanentă la cerere High, fără amplificarea cuplului la reductor)
  • 4H Part-Time (tracțiune integrală nepermanentă High, fără amplificarea cuplului la reductor)
  • N (neutru)
  • 4L (tracțiune integrală Low, cu amplificarea cuplului la reductor)

Noul Wrangler dispune de tehnologia shift-on-the-fly care permite schimbarea între modurile 2WD și 4WD High la viteze pe până la 72 km/h.

În condiții normale de deplasare, Command-Trac funcționează în modul 2WD și transferă 100% din cuplă către puntea spate. Prin cuplarea levierului dedicat în poziția 4WD High, utilizatorul poate trece în modul 4×4 ideal pentru deplasarea pe suprafețe cu aderență scăzută – nisip, noroi, zăpadă sau gheață.

Setarea 4H poate fi selectată fie pentru a opera în noul mod Auto – ideal pentru o utilizare confortabilă în orice condiții de deplasare grație monitorizării și gestionării permanente a cuplului și activării/dezactivării automate a modului 4WD pentru a menține un nivel ridicat de tracțiune – sau în 4H Part-Time care asigură distribuția egală a cuplului motor între puntea față și cea spate. Pentru a da piept cu trasee off-road extrem de solicitante și complexe, utilizatorii se pot baza pe modul 4WD Low cu raport de demultiplicare de 2,72:1 care asigură amplificarea cuplului motor.

Diferențialul spate Trac-Lok cu alunecare limitată oferă extra cuplu și aderență în situațiile limită ce pot apărea la deplasarea pe suprafețe acoperite cu nisip, pietriș, zăpadă sau gheață.

Modelele Jeep Wrangler Rubicon oferă și mai multă abilitate în off-road fiind echipate cu sistemul 4×4 Rock-Trac dotat cu o cutie de transfer cu raport de demultiplicare de 4:1, punți solide față-spate Dana 44 și diferențiale blocabile electric Tru-Lok față-spate pentru a ataca cu succes cele mai extreme trasee off-road.

Dotările standard includ un raport al punților de 4,10 pentru versiunile pe benzină și 3,73 pentru cele diesel.

Modelele Rubicon oferă de asemenea o mai bună capacitate de articulare și o cursă mai generoasă a suspensiei cu ajutorul barei stabilizatoare cu deconectare electronică. Sistemul le permite utilizatorilor să deconecteze bara stabilizatoare față pentru o cursă mai bună a roților la traversarea celor mai dure trasee off-road.

Modelele Wrangler Rubicon pe benzină oferă un raport maxim de demultiplicare îmbunătățit, de până la 77,2:1, în vreme ce pentru versiunile Wrangler Rubicon diesel, același raport este de 70,3. Ambele soluții fac o simplă formalitate din trecerea peste orice fel de obstacole.

Fiecare Jeep Wrangler poartă emblema Trail Rated care îi atestă abilitățile 4×4 de legendă. Certificarea performanțelor Trail Rated este rezultatul unei serii de teste extrem de solicitante care acoperă următoarele categorii: tracțiune, traversare a unui vad cu apă, manevrabilitate, articulare și gardă la sol.

Pentru noul Jeep Wrangler, emblema Trail Rated include următoarele caracteristici:

  • Sistem 4×4 Command-Trac cu raport de multiplicare de 2,72:1 disponibil standard pe modelele Sport și Sahara
  • Sistem 4×4 Rock-Trac cu mod 4L și raport de multiplicare 4:1 plus diferențiale blocabile Tru-Lok disponibile standard pe modelele Rubicon
  • Scuturi de protecție și cârlige de remorcare spate
  • Unghi de atac de 36,4 grade pentru versiunea Rubicon cu două uși (etalon în clasa sa), unghi de rampă de 25,8 grade, unghi de degajare de 30,8 grade și gardă la sol de peste 25 cm
  • Traversarea unui vad cu apă cu adâncimea de până la 76 cm
  • Capacitate de tractare de 1,500 kg (pentru modelele cu două uși) și 2,500 kg (pentru modelele cu patru uși)

Design modern, autentic

Noul Jeep Wrangler se bazează pe elemente estetice ușor de recunoscut care se aliniază la designul tradițional Jeep: de la farurile rotunde până la grila cu șapte fante, de la bosajele trapezoidale ale roților până la cârligele de amarare lăsate la vedere, de la parbrizul pliabil până la sistemul de protecție Sport Bar, de la portierele detașabile până la diferitele configurații de plafon – hard top sau soft top.

Designul exterior al noului Jeep Wrangler este robust și îndrăzneț, oferind în același timp o postură lată și suprafețe vitrate mai generoase pentru extra vizibilitate în jur, utilă în special pe traseele extreme de off-road.

Echipa de design din spatele noului Jeep Wrangler a abordat o reinterpretare modernă a inconfundabilei grile frontale. Astfel, fantele exterioare se intersectează ușor cu farurile, un omagiu adus legendarului Jeep CJ. Partea de sus a grile frontale este de asemenea înclinată ușor spre spate, pentru o aerodinamică mai bună.

Pentru versiunile Sahara și Rubicon, farurile și proiectoarele de ceață cu LED folosesc o lumină albă care adaugă un plus de personalitate și un aspect unic noului Wrangler. Luminile de zi sunt poziționate în partea din față a aripilor laterale trapezoidale, iar în partea din spate, stopurile angulare sunt de asemenea dotate cu tehnologie LED.

Parbrizul este înclinat la un unghi optim de asemenea pentru o aerodinamică îmbunătățită și dispune de patru bolțuri de fixare în partea de sus a ramei ce permit plierea cu ușurință a parbrizului. Noua bară structurală pe care se sprijină rama superioară a parbrizului unește acum montanții A și rămâne în poziție fixă chiar și atunci când parbrizul este pliat.

Această soluție face ca oglinda retrovizoare să-și păstreze poziția chiar și atunci când se optează pentru plierea parbrizului. Aripi evazate din două piese, în culoarea caroseriei, cu inserții de culoare neagră, sunt disponibile standard pe modelele Sahara.

Noile portiere cu greutate redusă confecționate din aluminiu ultra-rezistent sunt prevăzute cu chingi compatibile cu trusa de scule Torx. Acest lucru permite detașarea rapidă a ușilor.

Toate modelele Wrangler sunt prevăzute cu sistemul de protecție Sport Bar cu bare vopsite în culoarea caroseriei, sudate direct pe caroserie și dotate cu mânere de prindere.

Jeep Wrangler este un vehicul unic și datorită libertății în aer liber oferită posesorilor prin diverse soluții de pliere sau detașare a parbrizului și plafonului.

Jeep Wrangler este singurul SUV 4×4 disponobil pe piață care permite utilizatorilor să se bucure de senzațiile oferite de un cabriolet datorită posibilităților de configurare a plafonului.

De exemplu, noul plafon Sky One-Touch acționat electric este ușor de folosit și amplifică mixul de utilitate și aventuri permițându-le ocupanților să retracteze complet plafonul din pânză prin simpla apăsare a unui buton.

Sky One-Touch va fi completat de alte două soluții pentru configurarea plafonului disponibile pe noul Jeep Wrangler: Zipperless Premium Sunrider, un sistem ce include un plafon textil, și Freedom Top, o soluție ce are la bază un plafon solid format din trei panouri detașabile.

Mai mult, Zipperles Premium Sunrider a fost îmbunătățit prin adăugarea a două spițe suplimentare care susțin învelișul textil. Noul design ajută la reducerea zgomotului produs de vânt și permite selectarea mai multor poziții – de exemplu, parțial sau complet deschis.

Soluția modulară Freedom Top este bazată pe o structură solidă cu trei panouri realizate din material ușor și prinderi noi care asigură o instalare/dezinstalare ușoară. În funcție de versiunea aleasă, Freedom Top este disponibil în culoarea caroseriei sau pe negru.

Nu în ultimul rând, poziția suportului pentru roata de rezervă a fost coborâtă cu 300 mm pentru o mai bună vizibilitate pentru șofer și pasageri.

Pachetul Overland poate fi specificat pentru o prezență mai premium a noului Jeep Wrangler. Acesta este disponibil doar pentru modelele Sahara și oferă jante de 18 inch din aluminiu, grilă frontală de culoarea caroseriei cu elemente decorative pentru faruri, capac de protecție pentru roata de rezervă în culoarea caroseriei și embleme Overland. În habitaclu, pachetul Overland oferă tapițerie din piele și iluminare interioară cu LED.

O gamă variată de jante este de asemenea disponibilă pentru noul Jeep Wrangler. Versiunea Sport dispune standard de jante de 17 inch din aluminiu și de două modele opționale, tot din aluminiu, de aceeași dimensiune. Modelele destinate țărilor din afara Europei primesc jante de 17 inch din oțel vopsite complet ca dotare standard.

Versiunea Sahara primește standard jante de 18 inch din aluminiu și opțional un set de jante de 18 inch cu design unic, disponibile cu pachetul Overland. Modelele Rubicon dispun standard de jante de 17 inch din aluminiu și anvelope BF Goodrich Mud-Terrain iar opțional de jante de 17 inch din aluminiu finisate în negru. Aceste configurații pot fi modificate ulterior în funcție de cerințele pieței.

10 culori de caroserie sunt disponibile pentru noul Jeep Wrangler – Black, Firecracker Red, Billet Silver Metallic, Bright White, Granite Crystal Metallic, Hellavella, Ocean Blue, Punk’n Metallic, Mojito and Sting Gray.

Noi interioare pentru confort și funcționalitate de top

Interiorul noului Jeep Wrangler combină designul autentic cu versatilitatea, funcționalitatea și utilizarea intuitivă pentru o experiență cât mai confortabilă. Un plus de stil este adus de materialele și finisajele de calitate superioară.

Consola centrală inspirată de modelele precedente primește o înfățișare sculptată dar în același timp minimalistă care complimentează planșa de bord disponibilă cu diverse variante de finisare, în funcție de modelul ales. Instrumentarul de bord este îmbrăcat în piele printr-un proces manual și oferă suprafețe netede cu cusături contrastante pentru modelele Wrangler Sahara.

Alte dotări funcționale, cum ar fi comenzile de climatizare sau butoanele de volum, butonul Engine Start Stop (ESS) sau porturile media sunt bine definite și amplasate ergonomic în raport cu cei aflați pe scaunele din față. Prizele de aer sunt înconjurate de o decorațiune cromată pentru un aspect premium dar în același timp robust și durabil.

Funcționalitatea și versatilitatea Jeep se regăsesc din plin la nivelul tunelului median care găzduiește levierul cutiei de viteze, cel al cutie de transfer și frâna de mână. Elementele de prindere lăsate la vedere la nivelul schimbătorului de viteze, al mânerelor de prindere și al cadrului din jurul sistemului de infotainment subliniază metodele autentice de asamblare folosite pentru noul Jeep Wrangler.

Odată cu noul Wrangler debuteză și un buton de pornire/oprire a motorului  înconjurat de un element decorativ rezistent la apă și amplasat la îndemâna celui de la volan. Scaunele îmbrăcate în piele sau în material textil oferă cusături contrastante și pot fi ajustate pentru o mai bună susținere laterală și lombară. Printre dotările opționale care aduc un plus de confort se numără și scaunele față încălzite și volanul încălzit.

Interiorul portierelor din față este îmbrăcat în vinil pentru o experiență tactilă mai plăcută și dispun de cotiere mai lungi pentru un plus de confort.

Instrumentarul de bord oferă un display LED TFT de 3,5 inch sau 7 inch, în funcție de model. Ecranul color de 7 inch, disponibil ca dotare standard pe modelele Sahara și Rubicon, poate fi configurat în peste 100 de moduri diferite.

Butoanele amplasate pe volan permit utilizatorului să controleze setările audio, vocale și funcția cruise control, fără ca acestă să ia mâinile de pe volan. Consola centrală integrează în standard un display tactil de 7 inch dar clienții pot opta și pentru ecranul tactil de 8,4 inch (ambele sunt compatibile cu Android Auto și Apple CarPlay). Ecranul de 8,4 inch deservește cel mai avansat sistem de infotainment Uconnect oferit vreodată pentru Jeep Wrangler.

Aflat la a patra generație, sistemul se remarcă printr-o interfață îmbunătățită și performanțe excelente la o rezoluție superioară. În piețele din afara Europei, Jeep Wrangler Sport dispune de un display tactil de 5 inch ca dotare standard. Amplasate sub acest display se află butoanele care controlează sistemul de climatizare și cel de sonorizare, precum și porturile USB/Jack.

Două porturi USB în partea din față și alte două amplasate în partea din spate sunt disponibile pentru noul Jeep Wrangler. Mai mult, noul Wrangler dispune de o serie de prize de 12 V oferite în standard, în timp ce priza suplimentară de 230 V este disponibilă opțional.

Jeep Wrangler s-a remarcat întotdeauna prin funcționalitate dar mai ales prin abilitatea de a ghida cu ușurință posesorii spre următoarea aventură. Noul Jeep Wrangler nu face excepție de la regulă și oferă o gamă largă de soluții de depozitare, buzunare de tip plasă extrem de rezistente, suporturi pentru pahare și numeroase zone ce pot fi folosite pentru depozitarea telefoanelor mobile sau a altor obiecte personale.

Torpedoul este acum capitonat și poate fi încuiat pentru a proteja obiecte de valoare atunci când plafonul este demontat. Un spațiu de depozitare amplasat sub nivelul podelei în spatele banchetei oferă o soluție de stocare ferită de priviri pentru obiecte de mici dimensiuni. Sistemul de management al încărcăturii Trail Rail este disponibil opțional și permite accesul cu ușurință în zona de încărcare precum și soluții de organizare și asigurare a încărcăturii.

Noul Wrangler dispune de asemenea de un sistem de organizare pentru bolțuri și șuruburi poziționat sub podeaua portbagajului precum și o trusă de scule amplasată în cotiera centrală. Acestea au fost create pentru stocarea bolțurilor, șuruburilor și a sistemelor de prindere folosite pentru plafon, portiere și parbriz, subliniind încă o dată că acest legendar model Jeep a fost creat cu un caracter practic extrem de pronunțat.

Una din caracteristicile unice oferite de Wrangler o reprezintă înterioarele ce pot fi spălate integral, completate de husa protectoare din cauciuc pentru sistemul de infotainment, care oferă un plus de protecție și relaxare în timpul curățării.

Construcție body-on-frame pentru abilități off-road de legendă

Datorită configurației body-on-frame cu suspensie de tip multi-link cu cinci brațe de prindere, noul Jeep Wrangler livrează abilități 4×4 etalon în gama sa împreună cu un comportament exemplar pe asfalt, siguranță și o experiență de condus mai confortabilă ca niciodată. Utilizarea materialelor ultra-ușoare dar extrem de rezistente precum aluminiul – pentru uși, balamale, bosaje și cadrul parbrizului – și magneziul – pentru portiera spate cu deschidere laterală – contribuie substanțial la reducerea masei totale a noului Jeep Wrangler precum și la îmbunătățirea consumului de combustibil.

Pentru a proteja componentele vitale ale vehiculului în condiții de off-road – inclusiv rezervorul de combustibil, cutia de transfer și baia de ulei a cutie de viteze automate – noul Wrangler dispune de patru scuturi protectoare și bare de protecție. Modelele Rubicon oferă un sistem de protecție construit din bare tubulare din oțel pentru protecția caroseriei în cazul incidentelor ce pot apărea pe trasee off-road.

Suspensiile noului Wrangler au fost setate pentru a optimiza manevrabilitatea pe șosea și confortul fără a sacrifica din abilitățile 4×4. Wrangler continuă să folosească un sistem de suspensie multi-link cu cinci brațe de prindere care și-a dovedit eficiența de-a lungul timpului. Sistemul de suspensie față dispune de un braț lateral de control și alte patru brațe longitudinale, în timp ce pe spate, sistemul de susensie este format din două brațe superioare și două inferioare fabricate din oțel forjat pentru control longitudinal și o bară de stabilizare pentru control lateral la nivelul punții spate.

Motoare noi pentru noul Jeep Wrangler

Gama de motorizări pentru noul Jeep Wrangler este lărgită prin debutul a două noi propulsoare – MultiJet II turbodiesel de 2,2 litri și o unitate de 2 litri pe benzină, turbo, cu patru cilindri în linie. Ambele i se alătură motorului V6 Pentastar de 3,6 litri îmbunătățit pentru noul Wrangler. Toate motoarele disponibile pentru noul Jeep Wrangler primesc o transmisie automată cu opt rapoarte, o noutate absolută pentru acest model.

Noul motor diesel MultiJet II de 2,2 litri: dotat cu a doua generație de tehnologie MultiJet, noul propulsor diesel de 2,2 litri este mai eficient și dispune de un aranjament cu patru supape pe cilindru, două axe cu came și distribuție pe curea, sistem de injecție Common Rail de 2.000 de bari, injectoare tip solenoid și o turbină cu geometrie variabilă (VGT). Cuplat cu noua transmisie automată cu opt rapoarte, motorul diesel MultiJet II de 2,2 litri livrează 200 CP la 3.500 rpm și 450 Nm la 2.000 rpm.

Acest propulsor dispune de asemenea și de tehnologie Stop-Start pentru reducerea consumului de combustibil. Principalele caracteristici ale acestui propulsor sunt enumerate mai jos:

  • Bloc motor fabricat din aliaj de aluminiu
  • Sistem de echilibrare a motorului Lancaster integrat în blocul motor, cu roți dințate conduse și conducătoare
  • Capete de cilindru realizate de asemenea din aluminiu și două axe cu came compatibile cu o configurație cu 16 valve
  • Sistem de injecție Multijet (a doua generație) cu presiune de 2.000 de bari, injectoare de tip solenoid și sistem de adaptare a ratei de injecție (Injection Rate Shaping)
  • Turbină cu geometrie variabilă și actuator electric

Emisiile sunt reglate de un nou sistem EGR de tip multiway (cu LP EGR și HP EGR) cu răcire. În plus, aerul este răcit printr-un sistem de răcire cu apă pentru a reduce emisiile și a îmbunătăți răspunsul motorului. Un sistem SCR preia sarcina reducerii noxelor până la valori neglijabile, în timp ce filtre DOC (Diesel Oxidation Catalyst) și DPF (Diesel Particulate Filter) asigură reducerea particulelor nocive. Aceste sisteme de tratare a emisiilor îi permit noului Wranger să respecte normele de poluare RDE Euro 6/D.

Noul motor turbo benzină de 2 litri cu patru cilindri în linie: noul motor turbo de 2 litri dezvoltă 272 CP la 5.250 rpm și 400 Nm la 3.000 rpm și dispune de tehnologie Stop-Start (ESS) și este cuplat cu o transmisie automată cu opt rapoarte. Mai mult, acest propulsor face parte din familia Global Medium Engine și oferă o construcție care include două axe cu came și un sistem răcit de recirculare a gazelor (C-EGR).

Este pentru prima dată când o turbină twin-scroll și un sistem C-EGR sunt folosite împreună cu un sistem central de injecție, răcire independentă cu aer și clapetă de accelerație.

Această combinație de tehnologii moderne permite performanțe superioare și în același timp reducerea consumului de combustibil. Noul motor de 2 litri va fi disponibil în Europa începând cu al patrulea trimestru al anului 2018.

Motorul V6 Pentastar de 3,6 litri (Disponibil doar pentru Orientul Mijlociu și Africa): deja disponibil în gama Jeep Wrangler, acest propulsor de 3,6 litri livrează 284 CP la 6.400 rpm și un cuplu maxim de 347 Nm la 4.100 rpm, dispunând acum de sistemul Stop-Start (ESS) ca dotare standard.

Acest motor a fost creat pentru a oferi o plajă largă de cuplu cu accent pe o valoare ridicată la turații mici – o trăsătură esențială a vehiculelor capabile de performanțe extreme în off-road precum Jeep Wrangler. Motorul de 3,6 litri benzină va fi disponibil doar în anumite piețe din afara Europei, cum ar fi Orientul Mijlociu.

Noua transmisie automată cu opt rapoarte: toate variantele de motorizare disponibile pentru noul Jeep Wrangler vin cu nouă transmisie automată cu opt trepte ce permite optimizarea puterii motorului pe trasee off-road sau funcționarea lină și eficientă la viteze de autostradă. Noua cutie de viteze se pretează perfect la nevoile noului Jeep Wrangler și oferă abilități de neegalat în condiții de off-road.

Noul sistem de infotainment Uconnect oferă tot ce e mai bun în materie de tehnologie

În funcție de versiune, noul Jeep Wrangler poate fi echipat cu unul din sistemele Uconnect aflate la a patra generație – Uconnect 5.0, Uconnect 7.0 și Uconnect 8.4 NAV. Indiferent de alegere, acestea oferă funcții ușor de folosit, un procesor mai puternic și capacitate îmbunătățită de răspuns, precum și ecrane tactile cu rezoluție mare. Sistemul le permite utilizatorilor să controleze o varietate de funcții, inclusiv sistemul de climatizare și cel audio, direct prin intermediul ecranului Uconnect, pentru o experiență de condus mai sigură. Noua generație de sisteme de infotainment Uconnect oferă de asemenea compatibilitate cu Apple CarPlay și Android Auto (pe versiunile Uconnect 7.0 și 8.4 NAV), inclusiv navigație și dictarea mesajelor.

Servicii Jeep Uconnect LIVE disponibile pentru Uconnect 8.4 NAV

Pentru noul Jeep Wrangler, sistemul de infotainment Uconnect 8.4 NAV oferă serviciile Uconnect LIVE ce permit utilizatorilor acces la o serie de aplicații direct din interfața Uconnect prin simpla conectare a unui smarphone la vehicul. Aplicația Uconnect LIVE poate fi descărcată din App Store sau Google Play.

Funcțiile Connected Navigation (TomTom Live) și Off-Road Pages sunt de asemenea disponibile pentru sistemul de infotainment Uconnect 8.4. Off-Road Pages oferă informații legate de unghiurile de înclinare ale vehiculului și alte funcții 4×4, inclusiv despre starea diferențialelor. Mai mult, sunt disponibile servicii live precum accesul la Internet Radio, rețele sociale, știri și navigație cu informații din trafic oferite în timp real.

Folosing Uconnect LIVE prin intermediul ecranului tactil al sistemului de infotainment, utilizatorii se mai pot conecta și la Tune In Internet, un hub de radio online ce permite ascultarea a peste 100.000 de posturi din întreaga lume, Deezer (platforma de muzică online cu peste 35 de milioane de piese), Reuters (știri de ultimă oră), și desigur, Facebook, CheckIn și Twitter.

O gamă extinsă de sisteme avansate de siguranță

Siguranța celui de la volan precum și cea a pasagerilor a fost unul dintre elementele cheie din dezvoltarea noului Jeep Wrangler, care oferă acum o serie de sisteme de siguranță active și pasive ce includ Blind-Spot Monitoring cu Rear-Cross Path Detection, Park Assist, cameră pentru mers înapoi cu ghidare dinamică, ESC cu Elecronic Roll Mitigation (ERM) și patru airbag-uri standard.

Jeep Wrangler și Mopar: peste 180 de accesorii exclusive completează stilul de viață unic al posesorilor noului Jeep Wrangler

Pentru lansarea noului Jeep Wrangler, Mopar – brandul FCA specializat în servicii și produse after-sales – se află la baza relației dintre clienți și vastul univers al personalizării. Posesorii noului Jeep Wrangler pot alege peste 180 de accesorii originale creat de Mopar special pentru a oferi soluții complete de personalizare care să se potrivească cu stilul de viață unic al fiecăruia.

Două variante de personalizare cu accesorii originale Mopar disponibile pentru modelul Sahara aduc îmbunătățiri la nivel de performanțe în off-road și amplifică stilul urban al legendarului Jeep Wrangler

Pentru a susține lansarea noului Jeep Wrangler în zone EMEA, două modele Wrangler Sahara echipate cu accesorii Mopar au fost expuse în Spielberg, Austria, în locul unde s-au desfășurat primele teste internaționale la care au participat jurnaliști veniți din toată lumea. Ambele exponate au oferit o imagine clară a diferitelor posibilități de personalizare oferite de accesoriile originale Mopar, create special pentru a îmbunătăți abilitățile în off-road dar și stilul urban atrăgător al acestui model Jeep emblematic.

Pachetul Off-Road este accentuat de exteriorul Steel Blue Metallic, kitul de suspensie de 2 inch, jante Off-Road Gear de 17 inch, inscripții grafice 1941 și Moab, scuturi de noroi, snorkel și lumini pentru off-road amplasate la nivelul parbrizului. Pachetul Urban este caracterizat de o vopsea exterioară Granite Crystal și elemente decorative precum capace pentru roți de culoare argintie cu sigla Jeep, inscripți grafice 1941, capac pentru roata de rezervă de 32 inch și elemente decorative cromate pentru praguri și trapa de acces spre rezervorul de combustibil – împreună, toate acestea conturează stilul urban al noului Jeep Wrangler. Pe lângă noile accesoriile, publicul poate selecta și dintr-o varietate de capace pentru roata de rezervă create special pentru noul Jeep Wrangler.

În România, prețul de pornire al noului Jeep Wrangler este 41.000 Euro + TVA.

Video: Boboaca Ilie-Marius – Autostiri.ro

Credit foto: Boboaca Ilie-Marius

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Locul III la Baja Troia Turkey 2018 pentru TRANSCARPATIC Rally Team

Çanakkale, provincie importantă din punct de vedere geostrategic, locuită încă din cele mai vechi timpuri, cu multe muzee și cetăți...

Închide