Noul Hyundai Kona, cinci stele la testele Euro NCAP

| 19 decembrie 2017 | 0 Comments

Modelul Hyundai a obtinut calificativul maxim de cinci stele de la organizatia europeana independenta care evalueaza nivelul de siguranta oferit de autovehicule – Euro NCAP.

Aceasta distinctie plaseaza noul SUVde clasa B in topul celor mai sigure si echipate autovehicule din segmentul din care face parte. Kona a inregistrat rezultate remarcabile in cadrul a patru categorii: pasageri adulti, pasageri copii, pietoni si sisteme de siguranta.

„Rezultatul evidentiaza inca o data angajamentul Hyundai de a livra tehnologie accesibila unui numar tot mai mare de clienti”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europe, citat de Hyundai Romania.

Pachetul v

Pentru a respecta cele mai inalte standarde de siguranta, pachetul Hyundai SmartSenseTM integreaza cele mai recente sisteme de siguranta. Dintre acestea, asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKA) a avut un rol foarte important in succesul realizat. Sistemulvavertizeaza vizual si sonor, corectand proactiv pozitia volanului, pentru a mentine autovehiculul pe bandade rulare.

Cu ajutorul senzorilor radar si a camerei frontale, sistemul de asistenta la coliziune frontala (FCA) cu detectare pietoni avertizeaza vizual si acustic conducatorul auto, aplicand automat o forta de franare a carei intensitate creste treptat, pentru a evita riscul unui accident sau pentru a reduce daunele atunci cand o coliziune este inevitabila. FCA functioneaza la viteze de peste 8 km / h.

Pe langa tehnologiile testate de Euro NCAP, Kona dispunde de: asistenta pentru faza lunga (HBA), asistenta la faza scurta (LBA-S), sistem de atentionare a conducatorului auto (DAW), sistem de monitorizare a unghiului mort (BCW) si sistem de avertizare pentru evitarea unei coliziuni la deplasarea in marsarier (RCCW).

Kona este disponibil in doua versiuni de motoare turbo pe benzina, de cilindree redusa, caracterizate printr-un cuplu mare la turatii mici si un consum redus de combustibil: T-GDi 1,0 litri si 120 CP (88 kW), cu o cutie de viteze manuala in sase trepte (consum de combustibil in regim combinat: 5,2 – 5,4 l/100 km; emisii de CO2 in regim combinat: 117 – 125 g/km) si T-GDi 1,6 litri si 177 CP (130 kW), cu transmisie automata in sapte trepte si dublu ambreiaj (7DCT) dezvoltata de Hyundai, plus tractiune integrala (consum de combustibil in regim combinat: 6,7 l/100 km; emisii de CO2 in regim combinat: 153 g/km), potrivit hyundai-motor.ro.

Imagini: hyundai-motor.ro


Tags: , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Puncte pentru Tom Blomqvist la debutul său în Formula E cu MS&AD Andretti

Evenimentul de pe "Circuit Automobile International Moulay El Hassan" a reprezentat a treia etapă din sezonul 2017/2018 al Formulei E....

Închide