Nokian Tyres reinventează sistemul Dealer Services

| 7 iunie 2018 | 0 Comments

Nokian Tyres îşi actualizează serviciile digitale, prin lansarea unui sistem reinventat, destinat clienților B2B. Sistemul Nokian Tyres Dealer Services oferă clienților noțiunile esențiale în activitățile de comercializare de anvelope, de la instrumente destinate vânzărilor și managementului comenzilor, la asistență personală și analize de piață.

Digitalizarea schimbă mediul de afaceri. Această tendință este mai vizibilă în mod special în domeniul vânzărilor, unde transparența a crescut, iar clienții sunt din ce în ce mai informați în privința produselor. Pentru a răspunde nevoilor de servicii digitale din ziua de astăzi, Nokian Tyres a preferat să implementeze un serviciu digital atotcuprinzător, ușor de folosit și axat pe disponibilitate, în locul lansării unui magazin online clasic.

„Clienții noștri sunt deopotrivă consumatori, obișnuiți să folosească zilnic servicii digitale extraordinare. Aveam nevoie de un canal de comunicare și cu clienții noștri B2B. Astfel, le oferim clienților noștri același nivel de servicii deja prezent în sectorul nostru de vânzări B2C”, explică Antti Merikoski, Online Manager, Nokian Tyres, citat de autostiri.ro.

Serviciu digital personal, proces de comandă simplu și rapid

Acest serviciu este menit să accelereze procesul de comandă și să simplifice managementul comenzilor. Funcția de căutare este rapidă și ușor de folosit, informațiile despre produse și disponibilitatea acestora sunt actualizate, iar materialele de marketing sunt ușor accesibile. Astfel, distribuitorii se pot concentra pe servirea propriilor clienți, în loc să își petreacă timpul adunând informații și materiale din diverse surse.

„Ne dorim să creăm un canal de dialog digital cu clienții noștri. Ne ghidăm după principiul de a oferi cele mai bune servicii posibile, care pot fi accesate oriunde, oricând”, concluzionează Merikoski.

Sistemul actualizat Nokian Tyres Dealer Services a fost lansat în Europa Centrală în toamna anului 2017, fiind destinat clienților Nokian Tyres. Noul serviciu a fost lansat în America de Nord în martie 2018, urmând să fie disponibil și în Țările Nordice la începutul anului 2019.

Nokian Tyres Dealer Services – noțiuni esențiale pentru activitățile de comercializare de anvelope

Sistemul reinventat Nokian Tyres Dealer Services îmbină într-o singură platformă serviciile esenţiale pentru orice comerciant de anvelope: aici pot comanda produse şi aici pot obţine informaţii despre acestea şi de marketing.

Funcțiile includ:

• Un canal nou pentru asistență personală, disponibil pe orice dispozitiv.
• Un proces de căutare și de comandă extrem de rapid, care simplifică și fluidizează procesul de comandare a anvelopelor.
• Istoric unificat al tuturor comenzilor anterioare ale unui client, indiferent de canalul utilizat pentru a comanda.
• Informaţii sigure şi actualizate despre produse și disponibilitatea lor.
• Asistenţă și materiale suport disponibile în șase limbi (engleză, germană, franceză, italiană, cehă şi poloneză).

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Locul III la Baja Troia Turkey 2018 pentru TRANSCARPATIC Rally Team

Çanakkale, provincie importantă din punct de vedere geostrategic, locuită încă din cele mai vechi timpuri, cu multe muzee și cetăți...

Închide