MOMO Tires intră oficial pe piața din România

| 3 octombrie 2017 | 0 Comments

Compania italiană MOMO, recunoscută la nivel mondial pentru produsele sale de performanță, își anunță intrarea oficială pe piața românească și intenția de a realiza parteneriate puternice și durabile cu distribuitori locali de anvelope.

MOMO Tires vine în România cu o ofertă care include peste 350 de dimensiuni de anvelope de iarnă, de vară, Run Flat și all-season.

După 50 de ani în care a fost liderul pieței auto mondiale prin intermediul jantelor high-performance de stradă și a accesoriilor pentru curse, MOMO a lansat propria gamă de anvelope, creând brandul MOMO Tires în parteneriat cu Univergomma Spa.

Prin acest parteneriat, MOMO Tires s-a lansat oficial pe piața europeană în 2012 cu o gamă completă de anvelope pentru autovehicule, SUV-uri și camioane ușoare.

Este o marcă 100% italienească, anvelopele fiind concepute în peninsulă, testate în Europa și produse în cele mai moderne unități de producție de pe Bătrânul Continent și China. În proiect sunt implicate mai multe țări europene, în special în activitățile de cercetare și dezvoltare și de testare, între care amintim Italia, Finlanda, Spania, Germania și Olanda.

Astăzi MOMO Tires oferă 12 categorii diferite de anvelope, iar dimensiunile acestora permit să acopere cerințele impuse de majoritatea automobilelor din clasa mică și mijlocie. În plus, prin noul model M4 All season, MOMO va deveni o bună opțiune și pentru segmentele crossover și SUV-uri urbane.

O nouă unitate de producție în Europa

La finele anului 2016, MOMO TIRES a anunțat deschiderea oficială a unei noi linii de producție în Ungaria. MOMO M30 Top Run Europa și MOMO M4 AllSeason sunt primele două profile realizate în Europa, produse de una dintre cele mai noi și avansate fabrici din Ungaria.

Prin intermediul acestui nou partereriat cu un producător european, MOMO Tires și-a mărit capacitatea de producție și oferă servicii logistice eficiente la nivel global.

În aproape cinci ani, MOMO Tires a izbutit să fie prezent în mai mult de 65 de țări de pe toate continentele și să își crească anual volumele comercializate.

Legătura puternică cu MOMO Group oferă diviziei de anvelope o vizibilitate foarte bună în lumea auto și reprezintă pentru retailerii locali un excelent instrument de marketing și vânzări.

Sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Adi Raspopa a primit cel de-al cincilea titlu de campion national la Gala Campionilor FRAS

Cu aceasta ocazie, Adrian Raspopa si Cosmin Diacu au devenit in mod oficial campioni nationali ai categoriei rezervata automobilelor cu...

Închide