Dunlop lansează Sport Classic

| 6 mai 2017 | 0 Comments

Dunlop, una dintre mărcile de anvelope de ultra-înaltă performanță de top la nivel mondial, anunță lansarea[1] noii sale anvelope Dunlop Sport Classic, venind în întâmpinarea nevoilor conducătorilor de mașini clasice cu o anvelopă optimizată pentru vehicule de înaltă performanță din anii ‘60, ‘70 și ‘80.

Moștenire vintage puternică

Anvelopa Dunlop Sport Classic este cea mai nouă dintr-o serie lungă de anvelope care dau posibilitatea conducătorilor de mașini clasice să se bucure de puternica moștenire Dunlop. O scurtă incursiune în istorie arată faptul că din 50 și până în 70, Dunlop și-a câștigat un bun renume cu gama Racing Tires (dintre care s-au remarcat cu precădere profilele Crossply CR65 și R5) pentru mașinile de la clasele Touring și GT de la Le Mans. De asemenea în anii ‘60, Dunlop a lansat anvelopa Aquajet în cadrul  segmentului de înaltă performanță. Angajamentul ferm al Dunlop față de piața de anvelope pentru mașini istorice înseamnă păstrarea în producție a acestor două game de produs, pentru a permite conducătorilor și piloților de mașini istorice să continue să folosească produsul autentic.

Aspect clasic, performanță modernă

Anvelopele Dunlop Sport Classic oferă posesorilor de mașini clasice tot ce e mai bun din aceste două cuvinte: un aspect și o senzație autentică de clasic, combinat cu o performanță modernă a manevrabilității și frânării. Cea mai recentă construcție și cele mai noi tehnologii ale compusului furnizează aderență, stabilitate și precizia direcției atât în condiții de carosabil umed cât și uscat[2], în timp ce profilul benzii de rulare are o aparență tipic autentică prețuită de posesorii de mașini clasice.

Martijn de Jonge, Brand Director Consumer PBU EMEA: “Venind în întâmpinarea unei cereri în creștere pe această piață și fiind construită pe moștenirea istorică a mărcii, Dunlop este mândru să ofere conducătorilor de mașini clasice o anvelopă care să arate autentic și clasic, având incorporate tehnologii moderne de înaltă performanță.”

Cacteristici și beneficii

Compusul modern pe bază de siliciu livrează o adaptabilitate sporită* la suprafețele de drum, care are ca rezultat o excelentă aderență pe carosabil umed și o performanță sporită a frânării.

Suprafața armată de ultimă generație asigură o carcasă mai putenică*, garantând o pată de contact on-road optimizată. Aceasta conferă stabilitate anvelopei și precizie direcției, chiar și la viteze mari.

Profilul clasic al benzii de rulare, cu caneluri optimizate și cu un număr mare de blocuri multi-orientate, generează numeroase margini tăioase pentru o aderență sporită. Împreună cu distribuția eficientă a canelurilor în profilul benzii de rulare pentru o mai bună evacuare a apei, banda de rulare oferă o aderență îmbunătățită pe carosabil umed și în condiții de acvaplanare.

Cea mai recentă tehnologie pentru blocurile umerilor laterali, cu blocuri robuste și legături ranforsate, furnizează o duritate sporită* pentru a optimiza transmisia forței. Aceasta oferă manevrabilitatea și frânarea îmbunătățite pentru carosabil uscat*, așteptate de la anvelopele moderne de ultra înaltă performanță, în timp ce sentimentul tipic de mașină clasică al direcției rămâne același.

(*) Rezultate bazate pe teste interne de referință.

Anvelopa este disponibilă din mai 2017, și vine în următoarele dimensiuni:

Dimensiunea anvelopei Disponibilitate Echipare pe mașini
165/80 HR15  87 H 1-iul-2017 Porsche 356, 911, 912, 914; VW Käfer, Karmann; Volvo Amazon, PV 544
185/80 HR14  91 H 1-Aug-2017 BMW 2000 CS; MB W108, W116; Opel; Triumph Stag
185/80 VR15  93 W 1-Aug-2017 Aston Martin DB5, DB6; Bentley S1/S2; MB 300 SL;  Jaguar E-Type; Mk 2;
195/70 VR14  91 V 1-Mai-2017 Alfa Romeo Montreal; BMW 2,5-3,3L; Chevrolet; Ford USA; Glas 2600; MB /8, W 123;, Pagode W113, Opel Commodore, Monza, Senator; Rover Vitesse, 3500; Ferrari Dino front axle
205/70 VR14  95 W 1-iul-2017 BMW CSI; Bitter CD; Chevrolet; Ferrari Dino,308; Fiat Dino; Ford USA; MB : SL R/W107, W108, W116, W126; Opel Diplomat;
185/70 VR15  89 V 1-iun-2017 Austin Healey; Jaguar Mk2; MG A; Porsche 356; 911; 924; Triumph TR; VW Käfer;
205/70 VR15  96 W 1-Aug-2017 Ferrari 250 GT; Jaguar Mk II, E-Type, XJ; MB 300 SL; Rover 3,5;
215/70 VR15  98 W 1-iul-2017 Aston Martin, Ferrari 365 GT, GTB, GTC; Jaguar Double Six, Jensen Interceptor; Maserati Khamsin;
205/60 VR13  86 V 1-Aug-2017 BMW 02, E21; Ford Capri, Escort; Opel Ascona, Manta; VW Golf I, II;
215/60 VR15  94 V 1-iun-2017 Porsche 356, 911 (HA); Audi Quattro 100, 200 Typ 44; Jaguar; Volvo;

[1] Disponibile din mai 2017

[2] Rezultate bazate pe teste interne de referință.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Raport de cursă Rotax MAX Challenge Grand Finals 2017 – Portimao

Finala internațională Rotax s-a încheiat weekendul trecut cu deja consacrata competiție MAX Challenge Grand Finals. Kartodromul Algarve din Portugalia a...

Închide