Dublă premieră Mitsubishi Motors la Geneva

| 1 martie 2018 | 0 Comments

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) va sărbători două debuturi la al 88-lea Salon Internațional Auto de la Geneva*1, care va avea loc la Geneva începând cu 6 martie și până pe 18 martie 2018: premiera europeană a MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT și premiera mondială a noului model Outlander PHEV 2019, care va fi introdus pe piața europeană la începutul acestei toamne.

Atât noul Outlander PHEV cât și MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT încorporează tehnologia de vârf și designul expresiv pe care MMC și-l însușește,  în prezent dar și în viitor. Acestea exprimă de asemenea, fiecare în felul său, strategia de produs a MMC ca parte a ambițiilor mărcii: un amestec gândit cu atenție între competențele SUV și tehnologia legată de electro-mobilitate, completată cu tehnologiile de vârf de integrare a sistemelor pentru o experiență liniară.

*1…Le 88e Salon international de l’Automobile Genève, cu zilele presei pe 6 și 7 martie și zile pentru public din 8 martie până în 18 martie. MMC va organiza propria conferință de presă la 10:45 în data de 6 martie la standul MMC în Hala 2.

Noul Outlander PHEV

În 2013, bazându-se pe o experiență de 80 de ani de 4WD, 50 de ani de cercetare și dezvoltare în electro-mobilitate și 30 de ani de tehnologie de control pe toate roțile, care a condus la multe victorii în raliuri, MMC a lansat SUV-ul definitoriu pentru acest segment, Outlander PHEV plug-in hibrid cu motor dublu. MMC a făcut acest lucru înaintea altor fabricanți din domeniul auto.

De atunci, impulsionat de răspunsul pozitiv al pieței și sprijinit de îmbunătățirile continue, Outlander PHEV s-a transformat dintr-un vehicul pentru utilizatorii pionieri în afacerea nucleu a MMC. Outlander PHEV a fost cel mai bine vândut vehicul plug-in hibrid în Europa în 2015, 2016 și 2017*2. Peste 100.000 de unități au fost vândute în Europa până acum. Cu vânzări cumulative de peste 140.000 de unități în întreaga lume, Outlander PHEV este cel mai bine vândut SUV plug-in hibrid din lume.

Aducând la un loc ce este mai bun din tehnologia MMC, Outlander PHEV este produsul reprezentativ al MMC. Tehnologia sa PHEV a furnizat inovații importante  la capitolul autonomie, un element sensibil încă în categoria EV. Outlander PHEV a rezolvat enigma legată de emisii și zgomot, domenii-problemă ale mașinilor pe motorină. Outlander PHEV este răspunsul pentru clienții care doresc să își extindă gama de călătorii a mașinilor lor EV și care doresc să abordeze alte aventuri decât căutarea punctelor de încărcare.

Modelul Outlander PHEV 2019 dispune de un sistem EV de generație următoare și functionalitate SUV. Mai SUV și mai EV decât oricând, cea mai nouă iterație dezvăluită în Geneva va împinge limitele și mai departe cu – printre altele – o reproiectare completă a sistemului de propulsie, cu o dinamică mai ascuțită, un interior mai rafinat și o evoluție subtilă a designului.

*2…Sursa: JATO

Sistemul PHEV: PHEV 2.0

  • Un motor pe benzină 2,4 Atkinson înlocuiește motorul anterior obișnuit Otto de 2,0 litri. Permite un cuplu mai mare, funcționare mai lină și o eficiență totală mai ridicată.
  • Puterea generatorului este majorată cu 10%.
  • Puterea motorului din spate este majorată cu 10%.
  • Capacitatea bateriei este majorată cu 15%.
  • Puterea bateriei este majorată cu 10%.

Sistemul 4WD: mai multe moduri

Modurilor NORMAL și 4WD LOCK ale modelelor anterioare li se alătură încă două moduri de condus. Un mod SPORT ce oferă șoferului control mai direct pentru o experiență mai plăcută pe șoselele șerpuite și modul SNOW care asigură mai multă încredere pe suprafețe acoperite cu zăpadă sau alunecoase.

Designul: ascuțit și sofisticat

  • Aspectul exterior al vehiculului prezintă câteva îmbunătățiri subtile, precum noile faruri LED cu o imagine „tech”, rame dreptunghiulare ale lămpilor de ceață, o grilă frontală mai solidă cu identitatea vizuală DYNAMIC SHIELD și un scut central în față. Designul mai elaborat cu multe spițe și două nuanțe ale noilor roți din aliaj de 18 inch și adăugarea unui spoiler spate mai mare conferă mașinii un aspect mai ascuțit și mai sofisticat.
  • În interior, modificările subliniază o senzație  de calitate superioara, accentuată de noua tapițerie din piele fină, nou-nouțele scaune din față care te învăluie, schimbătorul de viteze revizuit, un nou panou de instrumente, noi ornamente, prize A/C în spate, etc.

Specificații* principale:

L x l x H (mm) 4695 x 1800 x 1710
Ampatament (mm) 2670
Ecartament față/spate (mm) 1540/1540
Motor 4 cilindri 2,4L Atkinson benzină 16-valve DOHC cu MIVEC
Motoare electrice Față x 1, spate x 1
Baterie Litiu-ion
Capacitate baterie (kWh) 13,8

*Datele complete vor fi publicate la momentul lansării

MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT

MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT este un prototip tehnic ce ilustreaza direcțiile strategice ale unei mărci Mitsubishi Motors reînnoite. Încorporează punctele forte ale SUV, EV și integrarea compactă a noilor sisteme pentru o experiență de mobilitate conectată.

SUV-ul complet electric de înaltă performanță încorporează noua strategie de brand a MMC sub noul slogan global „Drive your Ambition”, o strategie care reflectă o mentalitate aventuroasă și progresistă spre un design și un produs inspirațional, bazată pe SUV-uri inovatoare și condusă de fuziunea între electrificare și integrarea sistemelor.

Designul

Bazat pe filozofia „Robust & Ingenios”, MMC a creat un design distinctiv și captivant care conferă formă robusteții, autenticității și caracteristicilor funcționale care diferențiază vehiculele MMC.

MMC are o tradiție lungă și impresionanta. Gândiți-vă la „Mitsubishi Motors” și vă va veni în minte performanța off-road dovedită de sistemul de tractiune 4WD. Acum, controlul 4WD superior, de înaltă performanță este dus mai departe de MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT. Designul său exprimă  agilitatea unui vehicul cross-country de înaltă performanță.

Exteriorul

  • Designul frontal al modelului MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT este o abordare proaspătă a designului arhetipal DYNAMIC SHIELD al MMC. Grila neagră este ascunsă sub sticlă, o aluzie subtilă că această mașină este un vehicul electric de înaltă performanță. Protejate sub sticlă și accentuate de linii albastre pentru subliniere, se află camere și senzori. Aerodinamica a fost îmbunătățită prin admisii mari de aer sub faruri. Acestea ajută și la răcirea eficientă a etrierelor pentru frânele electrice.
  • În vedere laterală, designul accentuează personalitatea SUV-ului, cu un profil cu umeri puternici și o caroserie joasă cu o pantă interioară distinctivă, alături de o linie de caracter orizontală ascuțită și o gardă la sol ridicată.
  • Consolele spate proiectează sprinteneală și agilitate. Stilizarea colțurilor este o aluzie la cuplul puternic pe care cele patru roți sunt gata să îl așeze pe asfalt.
  • Înclinarea adâncă a parbrizului și consolele spate scurte creează silueta unică posibilă doar la un EV.
  • Forma hexagonala din partea din spate se inspiră din capacul roții de rezervă a SUV-ul tipic, legendarul Pajero, un model distinctiv pentru off-road și unul din cele mai emblematice capitole ale moștenirii Mitsubishi.
  • Designul stâlpului în C amintește de deriva din spate a unui avion cu reacție. Admisia de aer și difuzorul care merg de la stâlpul în C spre bara din spate se adaugă la aerodinamică.

Interiorul

  • Absența unui motor cu combustie internă mare sub capotă a oferit designerilor spațiul pentru a realiza un cockpit radical inedit. Panoul de instrumente pare că plutește în fața șoferului. Acesta este un vehicul Mitsubishi iar panoul de instrumente adoptă stilul orizontal specific Mitsubishi, cu concentrare pe informații deasupra axei și pe funcționare dedesubt, panoul de instrumente orizontal face mai ușoară detectarea stării vehiculului în timpul condusului – forma urmează funcționarea pe șosea.
  • Un ecran plat mare se întinde pe întreaga lățime a bordului. Afișează condițiile exterioare, informații despre navigație și instruire. Ecranul mare este flancat de două ecrane mai mici, care arată imagini furnizate de la camerele din față și spate. În situații delicate, șoferul va avea o imagine de la cameră pe rotile din față, permițând un grad înalt de precizie în manevrare, nemaivăzut înainte.
  • Geamurile oferă o vedere neobturată cu vizibilitate de 360 de grade, pentru o senzație mai apropiată de un avion cu reacție decât de o mașină.

Tehnologia

  • Sistemul EV:MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT folosește motoare electrice cu cuplu înalt, de înaltă performanță, alimentate de o baterie de înaltă capacitate pentru a furniza performanța lină și puternic responsivă care distinge vehiculele EV de cele ICE. Bateria se află sub podeaua vehiculului, oferind un centru de greutate scăzut pentru stabilitate maximă în timpul condusului.
  • Sistemul 4WD: pentru performanțe excepționale în timpul mersului, sistemul 4WD cu motor triplu folosește un motor pentru antrenarea roților din față, completat de un nou sistem Dual Motor Active Yaw Control (AYC – control activ al derivei) care cuplează două motoare din spate printr-o unitate de vectorizare a cuplului controlat electronic. Toate acestea sunt integrate în sistemul unic MMC de control dinamic al vehiculului Super All-Wheel Control (S-AWC). Performanța de virare și tracțiune este îmbunătățită. Frânele MITSUBISHIe-EVOLUTION CONCEPT controlează în mod receptiv și precis forțele de acționare cu ajutorul etrierelor electrice care înlocuiesc etrierul hidraulic convențional. Efectele sistemului pot fi resimțite și evaluate imediat, chiar și la viteze mici, când forțele gravitaționale sunt scăzute. Indiferent dacă se merge în oraș, pe autostradă sau pe drumuri șerpuite, vehiculul complet electric permite întotdeauna o manevrare clară și promptă care oglindește cu fidelitate intenția șoferului.
  • Sistemul AI: creierul vehiculului MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT este un sistem de Inteligență Artificială (AI) care amplifică capacitățile șoferului. O serie de senzori permit sistemului AI să detecteze instant modificările în condițiile de pe șosea și din trafic, precum și intenția șoferului. Coordonând în mod unitar intenția șoferului cu performanța vehiculului, sistemul asistă șoferi de toate nivelurile. Făcând controlul vehiculului mai simplu și mai sigur, experiența automobilistică este adusă la un alt nivel. O funcție specială de instruire permite sistemului AI să transfere cunoștințe către șofer și să amplifice discret îndemânarea în timpul condusului. După formarea unei imagini cu privire la nivelul de pricepere al șoferului, sistemul alcătuiește un program de instruire care oferă sfaturi prin intermediul unui dialog verbal și a unui ecran mare de pe bord. Drept rezultat, șoferii se pot bucura în scurt timp de un vehicul care se comportă în modul dorit de ei, și de o experiență a condusului la un nivel mai ridicat.

Vehiculele MMC expuse la Salonul Auto de la Geneva 2018:

Model Nr. expuse Observații
Zilele presei Zilele publicului general
MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT 1 1 Debut european. Model concept. Model expoziție.
Outlander PHEV 2 2 Debut global (anul 2019). Model expoziție.
Outlander 1 1 Debut global (anul 2019). Model expoziție.
Eclipse Cross 2 2
ASX 1 1 RVR în Japonia; Outlander Sport în SUA și pe unele piețe
Space Star 1 Mirage în afara Europei
Pajero 1 Montero pe piețele vorbitoare de limba spaniolă;

Shogun în UK

L200 1 1 Triton în afara Europei
i-MiEV 1
Total 7 11

VIA: Mitsubishi Motors


Tags: , , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Noile R 1250 R, R 1250 RS şi R 1250 GS Adventure

Noile BMW R 1250 R, R 1250 RS și R 1250 GS Adventure – Roadster, Sport Touring și Adventure în...

Închide