Drifturi cu un camion de 9 tone în Sankt Petersburg

| 16 noiembrie 2018 | 0 Comments

Eduard Nikolaev, multiplu câștigător la categoria camioane în Raliului Dakar, a fost provocat de Mike Whiddett, campionul din Formula Drift Japonia, la o întrecere spectaculoasă în celebra uzină Kirov, din Sankt Petersburg, unde s-a construit printre altele și tancul KV-1 în cel de-al Doilea Război Mondial.

Provocarea, plecată de la o glumă făcută de Eduard Nikolaev și Mike Whiddett în timpul Festivalului Vitezei de la Goodwood, a venit din partea multiplului câștigător al Raliului Dakar la categoria camioane.

Cei doi piloți și-au dat întâlnire în uzina din Kirov, Sankt Petersburg, pentru un duel spectaculos între camionul cu care Nikolaev va concura la ediția din 2019 a Raliului Dakar și Mazda RX-8 cu care Mad Mike a câștigat titlul în Formula Drift Japonia.

Camionul Kamaz cu motor diesel cântărește 9 tone, iar mașina lui Mad Mike, Bad Bull Mazda RX-8, are aproximativ o tonă. Sunt diferențe uriașe și la cuplu, dar ambele motoare dezvoltă aproximativ 800 – 900 CP.

Cei doi au pornit din colțuri diferite și s-au întâlnit în zona centrală a uzinei pentru o serie de drifturi spectaculoase, în paralel. “A fost nevoie de ceva timp să mă obișnuiesc cu un camion care merge la aceeași viteză cu mine, în derapaj. O singură roată este mai mare decât toată mașina mea, dar a fost senzațional”, a spus Mike Whiddett, la prima sa experiență în Rusia.

„Sunt super încântat că Mike a acceptat provocarea mea și mă bucur că am arătat tuturor ce se poate face cu un camion departe de dunele din deșert”, a spus și Eduard Nikolaev.

Următoarea provocare pentru Mad Mike este competiția Summer Bash din Noua Zeelandă, organizată pe 9 decembrie, unde se va duela cu cei mai tari piloți de drift de la Antipozi, iar pentru Eduard Nikolaev urmează Raliul Dakar, programat în perioada 6 – 17 ianuarie 2019.

Video: YouTube

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Totul despre anvelopele de iarnă: beneficii, reguli și când trebuie acestea schimbate

Producătorul de anvelope premiat Goodyear amintește tuturor șoferilor că nu ar trebui să aștepte apariția zăpezii sau venirea lui Moș...

Închide