Citroën dezvăluie noua sa semnătură de brand “INSPIRED BY YOU”

| 10 septembrie 2017 | 0 Comments

După ce a dezvăluit Campania sa de brand “Citroën Inspired by You” la salonul auto de la Paris din 2016, Citroën a creat noua sa semnătură de brand „INSPIRED BY YOU”. O semnătură globală pe care Citroën o va afișa cu mândrie, pentru prima dată, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2017.

Încă de la înființare, marca Citroën nu a încetat să imagineze și să popularizeze soluții inovatoare pentru a îmbunătăți motorizarea pentru toți. De la tracțiunea față până la modelul 2CV, de la modelul Type-H până la Berlingo, de la Mehari până la E-Mehari, de la modelele Picasso MPV până la modelele Aircross Crossover, Citroën a însoțit schimbările din societate ca o marcă care este populară în cel mai lăudabil sens al cuvântului: o marcă a cărei sursă de inspirație o reprezintă oamenii și stilurile lor de viață.

Cu o ofertă generalistă, renumita “people-minded brand” își reînnoiște adevăratul spirit mai mult decât a făcut-o vreodată. Astăzi, acest spirit își găsește expresia naturală în noua semnătură globală: “INSPIRED BY YOU”.

Această semnătură de brand este parte a campaniei de brand “Citroën Inspired By You” , dezvăluită la salonul auto de la Paris din 2016 în fața unei extinderi mondiale, cu precădere în America Latină și în China, în prima parte a anului 2017. Aceast nou slogan – “INSPIRED BY YOU” – este cea mai recentă expresie a noii dinamici a brandului și este continuarea semnăturii “CRÉATIVE TECHNOLOGIE”, care a fost introdusă în 2009. Va fi expusă pentru prima dată la Salonul Auto de la Frankfurt 2017.

Mai mult decât o semnătură, “Inspired by You” este credo-ul din spatele soluțiilor unice ale Citroën în termeni de :
• produse: Noul C3 sau modelele crossover C3 Aircross și C5 Aircross. Noi modele care aduc un aer de prospețime în ceea ce privește experiența pasagerului pentru a îmbunătăți starea de bine, fiecare pe segmental său.
• technologie: ConnectedCAM CitroënTM, Airbumps®și Progressive Hydraulic CushionsTM (suspensie dezvoltată ca parte a programului “Citroën Advanced Comfort” ).
• servicii: noi servicii de mobilitate precum Citroën Rent&Smile și Citroën Earn&Drive și servicii conectate precum aplicațiile mobile MyCITROËN și Scan MyCITROËN.
• relații cu clienții: părerile online pe site-ul Citroën Advisor sau noul concept de concesiune urbană ‘La Maison Citroën’.

Toate acestea sunt expresii ale transformării mărcii Citroën.

Sursa: comunicat remis autostiri.ro


Tags: , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Hyundai Motorsport a obtinut cea de-a patra victorie in acest sezon din WRC

Hyundai Motorsport a terminat sezonul 2017 cu o victorie in Raliul Australiei. Thierry Neuville si Nicolas Gilsoul au avut o...

Închide