Câmpulung Muscel, un loc atât de drag pentru Phoenix și Cătălin Ghigea

| 20 septembrie 2017 | 0 Comments

Weekend-ul acesta va avea loc Trofeul Câmpulung Muscel, penultima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop. Cătălin Ghigea duce Alfa Romeo Alfetta GTV acolo unde a devenit pentru prima dată campioană, în 2015, cu șanse să reediteze performanța. Va fi și ultima reprezentație locală pentru italianca chic.

Pilotul Cătălin Cedric Ghigea și mașina sa de concurs, Alfa Romeo Alfetta GTV cu nume de cod Phoenix, mai au de „jucat” două file din cartea începută în urmă cu trei ani. După ce și-a făcut treaba cu vârf și îndesat, aducând în vitrina bucureșteanului două titluri de Campion Național, doamna născută în 1975 va fi trecută în rezervă odată cu finalul stagiunii 2017 din CNVCD.

Până atunci, însă, perechea mai poate obține un trofeu suprem, fiind lidera clasamentului vehiculelor istorice, cu șanse mari la titlul pe care, de altfel, l-a mai obținut și în precedentele două sezoane. Singura grijă a lui Cătălin Cedric Ghigea este ca Alfa sa, cu celebra-i personalitate, să nu pună probleme de ordin tehnic. De altfel, întregul mariaj dintre cei doi a fost presărat cu astfel de momente, care, în timp, vor face ca povestea care s-a scris pe parcursul a trei sezoane de viteză în coastă să fie una cu adevărat specială.

Deși este un traseu scurt, cel mai din campionatul intern, coasta de la Câmpulung Muscel are particularitățile sale și câteva „capcane” care pot face diferența dintre o urcare mediocră și una foarte bună. Conștient de acest aspect, Cătălin va face tot posibilul să se ridice la nivelul așteptărilor spectatorilor care, așa cum ne-am obișnuit în ultimii ani, vor lua cu asalt traseul ce duce către cabana Voina.

„Sper ca Phoenix să fie în mințile ei și să ne putem face progresia normală de la o urcare la alta. De atâtea ori am dus mașina la limită de când merg cu ea încât, uneori, se întâmplă ca vârsta și soluțiile tehnice din epocă să își spună cuvântul și să fim nevoiți să facem unele remedieri.

În 2015 am reușit două urcări de concurs perfecte la Câmpulung, am ieșit campioni la istorice, dar am mers cu teamă, întrucât un amortizor se rupsese la o manșă de antrenament și a trebuit să îl sudăm peste noapte.

Un an mai târziu am câștigat după deja faimoasele probleme la cutia de viteză. Chiar dacă uneori ar fi trebuit, prin prisma rezultatului sportiv, nu am reușit niciodată să merg doar la conservare cu Phoenix. Pentru mine, fiecare urcare trebuie să fie cea mai bună pe care eu și mașina o putem face.

Îmi asum că pilotajul la limita materialului de concurs poate duce la nevoia unor reparații și chiar la pierderea unui loc pe podium, în cazurile nefericite. Este menirea lui Phoenix să facă nazuri, dar, totodată, să îmi aștearnă un zâmbet pe față în timpul probelor. Îi accept orice moft atâta timp cât mă face să pot savura momentul! Sper să zâmbim foarte larg, din nou, la Câmpulung”, a declarat Cătălin Cedric Ghigea, citat de autostiri.ro.

După runda de la Câmpulung va urma ultima etapă a campionatului, ce se va alerga pe Drumul Poienii, la Brașov. Va fi și ultima ieșire în această formulă pentru Ghigea și pentru Phoenix. Cătălin își va continua aventura în naționalul de viteză în coastă cu un alt volan, despre care va povesti mai multe la momentul oportun.

Partenerii lui Cătălin Cedric Ghigea în anul 2017 sunt Autoitalia, importator Alfa Romeo, YACCO, Oldtimer Studio și publicația RacingWheels.

Foto: Rally Cow

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: Classic cars, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Barbu Claudiu: marturii de la OiLibya Rally of Marocco 2017

Exact la doua saptamani de cand am plecat spre Maroc, reusim sa ne intoarcem acasa dupa un parcurs de peste...

Închide