1.995 de clienți au adoptat “stilul de viață” Suzuki în 2016

| 19 ianuarie 2017 | 0 Comments

Suzuki Vitara_1Suzuki România a încheiat anul 2016 cu un rezultat excelent atât în ceea ce privește vânzările, cât și extinderea rețelei care a ajuns la un număr de 21 de dealeri. Anul trecut, numărul total de vehicule Suzuki înmatriculate în România a fost de 1.995 unităţi, ceea ce înseamnă o creștere de 76% comparativ cu 2015.

Suzuki un brand recunoscut la nivel mondial pentru calitatea produselor sale, dar și pentru un raport preț-calitate excelent, înregistrează creșteri importante și pe piața din România.

Suzuki România a avut în 2016 un trend ascendent în ceea ce privește vânzările și a reușit să își extindă și rețeaua de dealeri cu încă trei puncte noi în orașe importante din centrul și nordul țării, plus încă un dealer în București. Dacă în 2015 creșterea față de anul anterior a fost de 31%, în 2016, Suzuki România a înregistrat o creștere de 76% în ceea ce privește numărul de unități comercializate.

Anul trecut, un număr de 1.995 de clienți au adoptat “stilul de viață” Suzuki și vor beneficia de cele mai noi inovații ale mărcii și de servicii premium în perioada de garanție și post garanție. Conform datelor DRPCIV, în 2015 au fost înmatriculate în total 1.135 de modele Suzuki, iar creșterea în 2016 a fost de 76%.

Suzuki SX4Performanțele excelente ale mărcii Suzuki în România s-au datorat în principal înnoirii gamei de modele și extinderii rețelei de dealeri, dar și unei atenții sporite la nevoile clienților în ceea ce privește serviciile în perioada de garanție și post garanție.

Suzuki Vitara este modelul cu cea mai mare pondere în cifra totală de înmatriculări cu un total de 1.517 unități comercializate pe parcursul întregului an. În topul vânzărilor se află şi modelele S-Cross, înlocuit pe final de an cu noul SX4, cu un total de 244 unități comercializate şi Swift cu un total de 134 de unități vândute.

“Și în acest an Vitara a fost modelul de bază din gama Suzuki având o creștere consistentă față de vânzările din 2015. Interesul pentru acest model este în continuare foarte mare și sunt sigur că trendul de creștere se va menține și în 2017. În plus, pe final de an am lansat și noul SX4 care va fi promovat intens anul acesta, iar din februarie vom comercializa și noul Ignis, un model care a generat deja un interes foarte mare. Imediat după Salonul Auto de la Geneva vom aduce și noul Swift așa că sunt foarte încrezător că vom înregistra o creștere a numărului de unități vândute și anul acesta”, a spus Alin Radu, directorul general Suzuki România, citat de autostiri.ro.

În 2016, Suzuki România și-a consolidat și rețeaua de distribuție și service care a ajuns acum la un număr total de 21 de dealeri, după ce anul trecut au fost inaugurate centrele Express Motors (Bistrița Năsăud), Dab Auto Serv (București), ATP Motors RO (Baia Mare) și Autohaus Huber (Deva).

“În paralel cu lansarea de noi modele ne-am propus să ne consolidăm rețeaua de dealeri și am reușit asta în 2016. Pentru noi este foarte important să oferim clienților servicii complete și de calitate, iar împreună cu partenerii noștri am reușit să creștem și mai mult încrederea clienților în marca Suzuki. Obiectivul nostru este să atragem alături de noi parteneri puternici și să ne dezvoltăm în continuare rețeaua de dealeri”, a adăugat Alin Radu, directorul general Suzuki România, citat de autostiri.ro.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Totul despre anvelopele de iarnă: beneficii, reguli și când trebuie acestea schimbate

Producătorul de anvelope premiat Goodyear amintește tuturor șoferilor că nu ar trebui să aștepte apariția zăpezii sau venirea lui Moș...

Închide